Tuesday, November 10, 2009

Tun Dr. Mahathir Mohammad Di History Channel

The Real Malaysian Hero. You Make Us Proud To Be Malaysians (once) sir!


Saya ada melihat iklan di saluran 'favourite' saya di Astro iaitu History Channel berkenaan dokumentari mengenai Dr. Mahathir yang akan disiarkan sebanyak 2 episod pada 15 November dan 22 November (jika tiada perubahan tarikh). Masa tayangan saya tidak pasti.

Apa yang menarik disini ialah, dunia telah mengakui bahawa Tun Dr. Mahathir adalah salah satu daripada lembaran sejarah peradapan dunia moden. Dengan terbitnya rencana ini maka terbuktilah bahawa Dr. Mahathir adalah aset yang tidak ternilai yang dijumpai jauh di dunia timur ketika mana dunia melihat timur ini satu bangsa yang masih tinggal di atas pokok dan bercawat!

Walaupun dokumentari tersebut belum lagi saya tontoni tetapi saya percaya terbitnya rencana ini yang akan ditonton oleh seluruh pelusuk dunia membuktikan bahawa Mahathir merupakan artifak tidak ternilai milik Malaysia.

3 comments:

  1. As far as I am concern, TUN M is still the Greatest amongst the greats. I love u TUN M...

    ReplyDelete
  2. Jayn - respek la lu memang peminat setia - kalu tau bila masa tayangan bagi tau ya

    ReplyDelete
  3. History Channel berkenaan dokumentari mengenai Dr. Mahathir yang akan disiarkan sebanyak 2 episod pada 15 November dan 22 November (jika tiada perubahan tarikh). Masa tayangan saya tidak pasti.

    ReplyDelete

A GUILTY CONSCIENCE NEEDS NO ACCUSER