Saturday, April 6, 2013

Pergolakan PKR dan Pakatan Rakyat Sabah

Inilah akibatnya bahana Janji Manis Mu! Sanggup janji apa sahaja demi menarik seberapa ramai mungkin bersekongkol dalam PR dan merosakkan BN. Tapi bagaimana Anwar dapat memuaskan semua pihak/individu?

Status FB kawan saya (daughter of Ansari) : Why I feel So Sad? Saya tak "like" atau "comment" pada status beliau kerana saya tahu kenapa dia rasa begitu dan tidak mahu menambah kesedihannya. Walaupun kami berlainan kecenderungan dalam politik, namun dalam kehidupan seharian kami tetap kawan dan respek kepada anutan politik masing-masing.

Konon-konon, pada mulanya telah dimuktamadkan kerusi (Tuaran) Adun (Bumburing) dan Parlimen (Ansari) tetapi now bumburing demand pula kerusi Parlimen....yang buat mereka (Ansari groups) marah sekarang ni kerana nampaknya Anwar lebih favour Bumburing.

Tetapi yang pelik dan ajaib, dorang ni kutuk gila babi si Bumburing...bukan Anwar. Sepatutnya Anwar yang patut mereka TIBAI...

Fanatiknya mereka kepada Anwar ini menyebabkan otak pun jadi lintang-pukang. Agaknya betullah apa my friend cakap. Mungkin Anwar ini kuat "ilmu"nya ~ dia buat apapun orang lain juga yang salah!

No comments:

Post a Comment

A GUILTY CONSCIENCE NEEDS NO ACCUSER